niedziela, 23 lipca 2017

PICKEDDRESSES.COM - SUKNIE ŚLUBNE I WIECZOROWE



Wedding Dresses

  
    Witajcie! Tym razem mam niezmierną przyjemność reklamować sklep z sukniami wieczorowymi i ślubnymi -  PICKEDDRESSES.COM. Jestem bardzo zadowolona z tej współpracy, ponieważ uwielbiam oglądać kreacje, przeznaczone na wykwintne wesela i przyjęcia. Wybrałam kilka zdjęć ukazujących obszerny asortyment sklepu. Warto zwrócić uwagę na to, że każda z sukien wieczorowych dostępna jest w aż kilkunastu kolorach! Wzory sukien są bardzo klasyczne, można również znaleźć modele przez jedno ramię, które to ostatnimi czasy podbiły serca kobiet na Zachodzie! Dostępne są również suknie z  rękawami opuszczonymi z ramion, co jak zapewne wiecie, jest hitem ostatnich sezonów i z powodzeniem będzie jeszcze modne przez najbliższe dwa lata! Śmiało więc, jeżeli jesteście zwolenniczkami takiego kroju - zamawiajcie!^^

 Większość sukien wykonanych jest z syntetycznych jedwabiów o splocie szyfonowym. Jest to bardzo trwały materiał i co najważniejsze, z powodzeniem można prać go ręcznie w domu. Szyfon w odróżnieniu od innych splotów jedwabnych, jest bardzo gęstym materiałem, dlatego taka sukienka nie pozaciąga się od łańcuszka torebki, bransoletki, czy ozdobnego manicure'u!^^



SUKNIA DOSTĘPNA W  18 KOLORACH




SUKNIA DOSTĘPNA W  18 KOLORACH


 Drugim materiałem używanym do uszycia sukien dla sklepu PICKEDDRESSES.COM, jest materiał o splocie atłasowym. To świetne rozwiązanie przy wykańczaniu sukien szyfonowych. Atłas używany jest często jako lamówka, czy wstawka pełniąca funkcję zarówno dekoracyjną, jak i utrzymującą konstrukcję sukienek uszytych z typowo cienkich jedwabiów, jak właśnie szyfon, tafta i inne tkaniny krepowe, wypuszczone spod krosna maszyn żakardowych.




SUKNIA DOSTĘPNA W  18 KOLORACH




Godne uwagi są również suknie ślubne, pośród których możecie znaleźć wiele fasonów typowo letnich, kalifornijskich ale nie tylko!^^ Asortyment sklepu cechuje dokładne wykonanie i dbałość o szczegół. Nic dziwnego, skoro firma zajmuje się tylko tym i właśnie na tym się skupia. Przyjrzyjcie się na stronie zdjęciom ukazującym detale! Jeżeli mogę coś zasugerować, polecam Wam suknie z koronką. Są one bardzo modne, a przede wszystkim w przepiękny sposób podkreślają kobiecą delikatność i dziewczęcą wrażliwość. Dostępny jest również duży wybór wzorów wykończonych haftem richelieu.




Niektóre modele sukien ślubnych można zamówić w innych odcieniach bieli, jak ecru, blady róż, błękit, a także w kolorach nasyconych i potraktować suknię jako wieczorową, albo jeśli należycie do tych odważniejszych - pójść w niej do ślubu!^^ Strona oferuje naprawdę bardzo szeroki wachlarz wzorów i kolorów. Już samo wejście i przeglądanie tych piękności wprawi Was w magiczny nastrój. Polecam!^^


Pozdrawiam,
Jenovia Dżemson^^
JEŻELI PODOBAŁ CI SIĘ POST, POLUB MNIE NA FACEBOOKU ! DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO ZE ŚWIATEM MODY, SZTUKI I DESIGNU, NAJLEPSZĄ MUZYKĄ I MOIMI STYLIZACJAMI ! ^^
Wystarczy wejść na:  CO UBRAŁA JENNY I INNE PLOTY  i  polubić ! ^^

45 komentarzy:

  1. Hej, wpadłam tylko na chwilkę, żeby dać znać, że wróciłam do blogowania ;)
    Dużo się u mnie zmieniło, wszystko poukładało, mogę działać :)
    W wolnej chwili zapraszam :* http://lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Na pewno wpadnę!^^

      Usuń
  2. Czerwona boska jest <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sukienki, nie wiem czy pomogłam, ale poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat wczoraj oglądałam film "27 sukienek"... :D Post bardzo w jego klimacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten film! Taka amerykańska komedia romantyczna i tą ładną blondynką!^^

      Usuń
  5. te "plazowe modele" mine zachwycily! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne sukienki ;) a szyfonowy materiał nawet lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyfon jest fajny, bo się nie gniecie. Podobają mi się te bawełniane hiszpanki ale no niestety - dodatkowy kawał materiału do przeprasowania :(

      Usuń
  7. Wszystkie piękne:)
    137,99; 115,99; 305,99; 335,99:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne sukienki, czerwona wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne suknie, dzięki za inspirację na pewno wykorzystam niedługo:)
    Fasony kalifornijskie<3
    Pozdrawiam;***

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest w czym wybierać ;) 115,99 305,99 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nigdy nie widziałam tylu koktajlowych kiecek w jednym miejscu^^

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najładniejsza czerwona :) poklikane pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta ślubna ze zdjęcia po lewej stronie bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też! Jakbym miała wychodzić za mąż na plaży - to w takiej!^^

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. I jeszcze do niej taki długąśny welon, z takiego samego materiału jak dół. Mogłoby go nieść z 5 małych dziewczynek ze skrzydełkami aniołków ale nie z piórek, tylko właśnie z takiego tiulu na drucie <3

      Usuń
  16. piękne sukienki !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne sukienki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądają, oczywiście poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem właśnie na etapie poszukiwania sukni ślubnej, mnóstwo pięknych inspiracji na tej stronie :) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może i pięknie wyglądają ale ciekawe co do nas dotrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiem ale sukienki można zwrócić. Dobrze prawisz - ja bym na wszelki wypadek zamówiła sukienkę z dużym wyprzedzeniem, ale i tak trzeba to zrobić, bo z Kanady pewnie długo docierają. Z tego co się orientuję to ok 3 tygodnie.

      Usuń
  21. Piękne sukienki, wszystkie bardzo mi się podobają:)
    poklikane: 137.99; 119.99; 115.99; 305.99; 335.99 :)

    OdpowiedzUsuń

Dżemson dziękuje Ci za skomentowanie :)